Thursday, January 25, 2007

Training Day

Stai ca sacalu' in spatele aparatului si astepti sa-ti apara in vizor ceva ce merita imortalizat. Un moment, o expresie, un sentiment. Incerci sa valorifici fiecare cadru. Incerci sa nu expui la intamplare. Iti pui rabdarea la incercare, dar stii ca merita. STII ca ai prins EXACT momentul pe care ti l-ai dorit daca nu-l vezi. Daca ai apucat sa vezi cadrul care te interesa prin vizor stii ca l-ai scapat. Daca l-ai vazut tu, nu ti l-a vazut celuloidul. Sau senzorul, sau cine o fi acolo jos de-ti prinde momentele astea si ti le imortalizeaza. Anticiparea este totul. Si rabdarea. Nu poti forta ca lumea din jurul tau sa-ti intre in cadru si sa-ti 'pozeze'. Trebuie sa le furi cadrele astea, trebuie sa te furisezi si sa exploatezi fiecare sansa care ti se ofera. Nu exista nici un fel de garantii.

Oamenii sunt cei mai imprevizibili. Iar cadrele cu ei aduc cele mai mari satisfactii atunci cand prin ele respira ceva mai mult decat 'imaginea' cuiva. Cand acea fotografie vorbeste cu suftetul privitorului stii ca n-ai apasat declansatorul degeaba.

Cam aiurea text alaturat acestor fotografii,nu? Eu i-am spus antrenament. Ceva ce se apropie de imprevizibilitatea oamenilor. Daca vedeti doar niste imagini cu fum inseamna ca n-am reusit acest mini-proiect. Daca vedeti niste imagini desenate cu fum atunci mi-a iesit.











6 comments:

Anonymous said...

foarte ok

Anonymous said...

Nu se poate spune că nu eşti înfumurat!:) Just kiddin’!
Plac mult,sunt ‘extrasenzoriale’.:)

Anonymous said...

super!
unde se poate citi despre cum se pot realiza asemenea poze?

sarah0815 said...

doamne, cat m-am chinuit sa-mi iasa si mie cateva cadre cu fumul...e cumva o problema de lumina? sau nu stiu eu bazele..? just HOW did you do this?

Puscas Paul said...

exact...suntem curios cum de ti-au iesit asa de super..un link sau o idee sau poate e mai bine suspansul, caci prea ne-am obisnuit sa ni se ofere

Edy said...

Imi permit eu un link pt cei interesati:
http://www.articlesbase.com/digital-photography-articles/shooting-smoke-tutorial-431574.html

Succes :)