Monday, April 02, 2007

Rally in Hell [2]










12 comments:

Anonymous said...

La unele nu imi place ca ai dat cu blitul altele sunt putin miscate iar la toate ar fi mers putina post procesare....cokin-u pe care l-ai folosit e bun la peisaje un apus ceva dar la chestii dinamice nu prea da bine deloc. Ma asteptam la ceva mai spectaculos

Anonymous said...

Uau! Nu prea vezi asa poze de raliu, cu atat mai putin pe la noi. Superbe, n-am ce zice!

Amelia said...

Dragos, ai vreun exemplu pentru "ceva mai spectaculos"? Nu cred ca inteleg ce tehnica ai putea folosi pentru a face niste fotografii de motion sa fie mai spectaculoase.

Alecu said...

Amelia: trebuie sa respecti parerile si criticile tuturor, chiar daca n-au exemplificari pentru ele.

Dragos: stiu ca aveai asteptari mai mari, dar fotografia de actiune difera MULT de cea de "session". Nu ma scuz, cadrele AU atmosfera pe care mi-am dorit-o si n-am avut nicio intentie sa mai fac ceva postprocesare.

cheers,
Alecu

Andi Todea said...

Chiar as vrea sa vad si eu exemple dinamice mai bune, facute cu WIDE-ul de la 1m de masina care-ti vine in viraj cu vreo 50km/h (presupun)....in afara d-ale mele :))

Glumesc, desi am stat langa Alecu nu stiu daca am una sau doua la fel de faine...so is foarte faine!

Anonymous said...

bine acolo!

pe când nişte poze şi de sub maşini? :D

jokin'!

Anonymous said...

hehe, rar vezi cokin-uri in situatii d-astea :)

foarte fain dom'le!

Anonymous said...

Incerc de cativa ani de zile sa gasesc fotografii de raliu care sa nu semene cu "cadrele" trase de fotojurnalisti unde este important sa se vada "sponsoru" in rest..,eventual ceva pietris aruncat dintr-o roata .Raliul mai inseamna si peisaj (@dragos),sunet,miros.. e drept ca nu le poti prinde in cadru pe toate dar merita incercat macar peisajul .Foarte faine! .. Astept si de la Hunedoara :) ..

Mihai Gagiu said...

imi plac la nebunie, le stiu de mult timp pozele.

stii ca eu sint cu pozele 'miscate', abia astept sa incerc si eu ceva de genul asta.
daca m-as risca cu un timp mai lungutz de expunere, posibil sa nu-mi iasa prea multe misto, si nu trec chiar asa multe masini p-acolo :D dammit, cit as fi vrut sa vad in setul asta o poza in care de exemplu sa nu se distinga modelul jentilor.

deci, asa iti plac tie sau iti era teama ca din 20 de poze te alegi doar cu citeva?

Anonymous said...

Mihai cum se regleaza timpul de expunere la un aparat digital?

Edy said...
This comment has been removed by the author.
Edy said...

Nu cred ca e foarte inspirat sa dai cu blitzul in ochi.. unui sofer care ia o curba cu 120 km/h . Poate dauna sanatatii tale.. (daca da peste tine) , sanatatii lui (daca da in pom) sau altora.. (daca da peste un grup de gura casca)

Nu tin minte ..dar parca era interzisa fotografierea cu blitz la asemenea evenimente.. sau ma insel ..

@Dragos.. eu n-am vazut nici o poza miscata. Daca te referi la fundalul miscat.. cauta pe "goagle" (vanghelie) ce este "camera panning".
Numai bine.