Wednesday, October 11, 2006

Put your ear down [2]

Se pare ca revin cu cateva review-uri la muzichia care m-a gadilat prin casti in ultima perioada.

Tin sa mentionez ca actualele mele casti se dezintegreaza - buretele ala negru de pe ele se desprinde si-mi lasa bucatele mici si negre in urechi. Se uita lumea mai ciudat la mine pe strada, noroc cu asta micu care-mi mai da una peste cap sa ma curat. Poate reusesc sa inlocuiesc doar buretele si sa le pastrez pentru ca soundul lor este impecabil.

Back to business:

Dire Straits - Brothers in Arms - Acest album a fost prima mea caseta. O tin si acum perfect minte. Coperta gri dintr-un carton foarte gros. Probabil si cea mai ascultata caseta a mea. Instrumentalul este impecabil, vinovatii principali pentru asta fiind Knopfler si saxofonistul (nu stiu cum il cheama :b). Teme politice abordate in "Brothers in Arms" si "The Man's Too Strong". "So Far Away" si "Why Worry" sunt cantece de dragoste si toate se amesteca si formeaza unul dintre cele mai de succes albume ale anilor '80


INXS - Switch - Destul de multa controversa a starnit alegerea noului solist al trupei (printr-un concurs gen American Idol), dar totul s-a linistit cand lumea a auzit albumul. JD Fortune reuseste sa pastreze stilul vocal al lui Hutchence si in acelasi timp sa aduca un suflu nou soundului trupei. Semneaza si el patru piese pe prima lasnare a trupei din 1997 incoace.
Pe mine "God's Top Ten" si "Perfect Strangers" ma dau pe spate, impreuna, bineinteles, cu "Afterglow", piesa dedicata lui Michael Hutchence.

Lhasa - La Llorona - E albumul de rupt patul al acestei serii de "Put your ear down", fara nici un dubiu. Un fel de Edith Piaf a invatat spaniola, s-a cuplat cu un mexican feroce, a stat inchisa intr-o camera de motel in Puerto Vallarta, a bagat in vena si a tras pe nas si seara a iesit la cea mai apropiata carciuma si a cantat din prima tot acest album.
Cica versurile ar fi terifiante, eu n-am de unde sti ca nu le inteleg, deci daca aveti lumanari, vin rosu si o tanara doritoare de actiune cred ca trebuie sa va interesati daca stie sau nu spaniola, apriori, ca sa nu o ia razna. Iar daca stie, nu disperati, schimbati repede cd-ul. Nu! Nu Michael Bolton sau Kenny G! Fiti mai inventivi! :b


Sugababes - Taller in More Ways - Inca nu m-am hotarat care album imi place mai mult, concurenta mare fac Angels with Dirty Faces si Three dar probabul ca "Taller ..." se impune.
Soundul este British 100% si extrem de catchy. "Ace Reject" este un morning starter si impreuna cu "Obsession" fac cam cat o cafea scurta. Preferata mea e "Bruised". E genul de muzica pe care te poti concentra la altceva. Te iei cu lucrul si iti dai seama ca au trecut cateva ore si albumul se repeta a treia oara.
De pe "Three", "Million Different Ways" si "Conversations Over" rup, impreuna bineinteles cu deja cunoscutele single-uri.
Merita ascultate si doar din curiozitate sa vedeti daca simti vreo diferenta fata de pop/rnb-ul ce vine de peste ocean din State. Sunt dragute, sunt finute si canta bine. Highly recommended!

1 comment:

Anonymous said...

Subscriu! Sugababes rule! Desi au un nume cam aiurea, intre noi fie vorba :P Si eu le ascult de cateva zile bune la birou ;)
Enjoy!
Silvi