Monday, April 23, 2007

Zburam de pe blog

Am ajuns si la Hunedoara, a fost frumos, o zi superba, trei etape interesante: cele doua treceri pe Cincis si Super-Speciala din Hunedoara. Nu cred ca vreau sa-mi transform blogul in galerie foto de raliu, de aia am mutat pe flickr fotografia de raliu. Aruncati o privire aici pentru cadrele de anul acesta de la Hunedoara sau aici pentru restul galeriilor. Stay tuned for updates!



Pentru cei cu rabdare mai putina incercati slideshow-ul. Setati delay-ul cat doriti si dati Play.





2 comments:

Anonymous said...

imi plac fotografiile tale de aceea te-am pus la mine in Blogroll

(poti sterge commentul acesta; altfel nu stiam cum sa te contactez)

Anonymous said...

super clare pozele se vede pana si fumul de la roata usor ridicata...pozele tale au asa un feeling nush cum sa explic