Thursday, January 10, 2008

The Diary of an accidental restless model

"Cica a gasit ceva locatie noua,... hmm, ce-mi pasa mie ce a gasit el. Ah, stai ca vrea sa mergem acolo sa facem ceva poze. E nebun? N-are un termometru atarnat la geam? Da, bine, e prima zi de o luna incoace, cu temperaturi peste zero grade, dar totusi, e ianuarie. Bine, fie, hai sa mergem. Da, logic ca o sa-mi iau ceva haine largi. Da, si mascara. Drept ce ma ia? Logic ca stiu ce treubie sa iau la mine pentru shoot. Hai, zi si de pudra si fond de ten, te provoc! EVIDENT..... DA, DA o sa-mi iau si pudra si fond.

Ah, la dracu, n-am placa de intins par la mine, sa vedem ce zice. Da, evident ca ar prefera sa am parul intins, ... altu care are fantezii erotice cu Rihanna. Si are si placa acasa. Oare ce face cu ea? Si ce-mi pasa mie, okay, vin sa-mi intind parul si mergem.

Ouch, se putea sa nu ma ard cu placa lui de trei lei? Si ce-mi pasa mie ca se duce lumina, trebuie sa am parul intins bine, nu ma grabi. N-am apucat nici sa ma machiez.

Dupa ce duce sacul ala de dormit in masina? Crede c-o sa-mi fie mai cald la 5 grade afara daca stiu ca are sacul de dormit in masina? Sau ce? O sa pozez cu sacul de dormit pe mine?

Cat facem pana acolo?!? O ORA?!? Nu puteai sa-mi zici dinainte? Mi-as fi luat ceva de citit. Las, macar au timp sa se duca cutele de la pantaloni de pe piele. Uite ca e bun si sacu asta de dormit la ceva, sper numai sa nu ne opreasca politia acuma. Ar arata cel putin ciudat scena!

Vai, vai, unde m-ai adus? Puteai oare gasi un loc care sa nu se darame in urmatoarea jumatate de ora? O fi aratand bine in poze dar din ce vad eu e jalnic. Bine macar ca e izolat, sper sa nu treaca nimeni pe aici. Nimeni in afara de cainii astia vagabonzi, evident, ce crezi ca rezolvi cu trepiedul ala, ca daca se supara toti trei pe noi, nu ne vad intr-o pozitie prea fericita.

Bine, incepem odata? La ce-ti trebuie sa cari ditai-geanta dupa tine? Un aparat nu-ti mai ajunge? Frig?! Da’ de unde, nici vorba, hai sa ne apucam de treaba, unde incepem? Da, puteam sa jur ca la scarile astea darapanate. Un loc unde sa nu fie plin de cioburi pe jos nu ai gasit?

Faci pariu ca-ti ghicesc urmatoare cuvinte care-or sa-ti iasa pe gura? "Spatele drept, uita-te aici ..." ... EVIDENT





Fotografiile din sedinta in portofoliul meu de pe photo.net

No comments: