Monday, October 11, 2010

La Serenissima

Partea buna la un proiect fotografic personal este ca nu ai limita de timp. Partea proasta la un proiect fotografic personal este ca nu ai limita de timp.

Nu te alearga nimeni de la spate, dar pe de alta parte, daca nu iti impui niste termene nu vei termina niciodata. Pentru ca tot timpul ar mai fi ceva de adaugat.

Este greu sa spui "gata" pentru ca ai vrea sa mai iei la pila pe aici si pe colo proiectul. Eu am spus "gata" in 2010 fara sa-mi fi impus vreun termen sau o limita. Asa am simtit, ca am un proiect unitar, rotund, de aratat. Am reusit chiar, cu greu sa tin "la saltea" peste jumatate din lucrarile care vor fi expuse. Asa ca, daca va faceti vreme, vineri seara, va astept la Muzeul de Arta din Timisoara pentru vernisajul primei mele expozitii personale de fotografie, "La Serenissima", o incursiune in lumea magica a Carnavalului de la Venetia.

3 comments:

Gabriel Nita said...

Felicitari.

mtX said...

as veni cu placere, daca as sta mai aproape :) anyway, felicitari!!! :D

Daniela said...

fara identitate..si totusi atat de expresive..superb!