Tuesday, May 03, 2011

Fotografia care nu exista

Nu credeam sa ajung vreodata sa postez o fotografie pe care nu am facut-o. Suna ciudat? Este!

Am iesit in martie in cautarea unui castel din Caras. L-am gasit. Singura lui 'mica' problema a fost ca se invecina cu niste consateni manelizati si berificati bine de tot. Drept pentru care ne-a fost destul de greu sa ne desfasuram pe acolo.

Dar a fost bine. Am tras putin si cu folos. Cand sa plecam, soarele-si dorea sa apuna in mod artistic si-am zis sa profit. Am gasit un cadru frumos cu un gard de lemn si doi copaci care-si proiectau contururile pe cerul aprins. Fixez lumina si-i explic Tominei in mare cadrul si 'pose'-ul. Fac cateva teste si cand sa ne apucam de cadrul efectiv, ne-am trezit asediati cu pietre si injuraturi de catre colegii mai sus mentionati. Si pentru ca eram in inferioritate numerica am hotarat ca o decolare rapida ar fi indicata. Asa am ramas eu fara cadru dar intreg ca sa va povestesc intamplarea.

Cheerio!




No comments: