Monday, May 14, 2012

Limite si zgomot



Citeam intr-o carte de-a lui Brooks Jensen ca abaterea de la reciprocitate nu este o lege a fizicii, ci un esec al producatorilor de filme foto. Si mi s-a parut o observatie geniala. Nu mi-am pus niciodata aceasta problema, dar cred ca tindem sa facem chestia asta. Acolo unde ne simtim depasiti de situatie sau limitati, inventam reguli si legi, dupa care pretindem ca din cauza acestora nu putem 'trece mai departe'. Probabil cel mai important lucru pe care trebuie sa-l faci pentru a-ti depasi limitele este sa ti le cunosti intai. Iar pentru asta ai nevoie de o introspectie profunda. Ceea ce este, din nou, foarte greu de atins. Cel putin pentru mine. Simt foarte multa galagie in jurul meu. De multe ori parca nu ma mai aud. Doar zgomot si bruiaj. Net, alergatura, intalniri, seminarii, job, excursii, facebook, concerte, shoot-uri, chefuri, eventuri.

Am ajuns sa apreciez cele cateva ore pe care a trebuit sa la petrec intr-un avion. Am avut ocazia sa stau 'eu cu mine' si sa fie 'lniste'. Niciun device, niciun net, niciun chat, niciun photoshop, nimic. Doar o carte si multa liniste. Si mi-am dat seama cat de mult mi-a lipsit sa stau de povesti cu mine. N-am ajuns la nici o concluzie definitiva, dar nu era asta ideea oricum. Mi-a parut bine sa ma aud.



No comments: