Friday, July 21, 2006

Certitudini Estivale

Dam, e vara, nu mai exista nici un dubiu. Nu eram sigur pentru ca n-am simtit nicicum vara asta.

Acum, doar cand iti faci planurile de vacanta parca simiti mirosul estival. Anticiparea e totul. De fapt abia astept sa plec. Nici nu prea are importanta unde. Abia astept sa o vad pe Silvi, abia astept sa o vad pe Ali balacindu-se in mare (sper sa apucam sa facem macar o baie). Abia astept sa stau la o duma cu Raz si Max.

Incercam sa ajungem (again) la Liberty Parade. Pe vremuri (in facultate :b) ne planificam vacanta la mare ca sa prindem acolo Liberty-ul. Anul trecul am renuntat la litoralul autohton in favoarea altora, DAR la Liberty tot am fugit. Am avut si noroc. Am prins si Freedome-ul cu o seara inainte (Infusion rulez). Two for the price of one. Nici n-am apucat sa facem baie in mare. Tm-Ar-Ct-Freedome-Nani-Liberty-Nani-Ct-Ar-Tm.

So, am zis ca e pacat sa intrerupem seria si incercam sa ajungem si anul asta. Din pacate ajungem acolo care cum poate (ce sa faci cu joburile astea :-w), dar sambata e toata gasca acolo. :D
Pana atunci: sa ne intram putin in atmosfera de vara !!!






2 comments:

Amelia said...

"Abia astept sa o vad pe Silvi, abia astept sa o vad pe Ali balacindu-se in mare. Abia astept sa stau la o duma cu Raz si Max."

to sum it up: Silvi check, Ali check check, Raz si Max... o_O

sarah0815 said...

Aww, si eu am fost la mai multe Liberty-uri si la The Mission Dance Weekend si alte concerte...cu ce entuziasm plecam la mare..ce dezamagire era uneori la intoarcere:P