Wednesday, July 05, 2006

Freaky Summer in za City

E vara si n-am ajuns la strand.
E cald dar dorm cu plapuma pe mine.
E luna cireselor si n-am apucat sa manac nici o cireasa.
Fac tot mai multe poze si apuc sa pun online tot mai putine.
Am scris un mail in franceza desi nu rup o boaba (10x amelia) :b
Plecam in excursie si nu ma ocup eu de organizare. :o
Am vazut un meci de fotbal d'al capo al fine (chestie cel putin la fel de ciudata pentru mine ca cele de mai sus :b)

Am mintit: am ajuns la strand, dar n-am apucat sa fac baie. Va mirati?:

1 comment:

Amelia said...

punctual, ca sa nu ma incurc in idei:
1. nu te ingrijora, se remediaza.
2. daca e cancer la tine...
3. bleah :D
4. nu ma bag :D
5. de rien, cherie, c'etait mon plaisir
6. si zici ca IO am tras pe nas? :))
7. nici io :">
8. si cine te-a tinut mah sa nu faci baie? ca era loc in prostie, plus parca intentia aia era cand te schimbaseshi in shorts :D