Tuesday, May 15, 2007

Cerc inchis?

Imi dau seama ca am strans in jurul meu oameni de care ma leaga prietenii de ani de zile si imi dau de asemenea seama ca sunt o gramada de oameni care-mi sunt dragi cu care dintr-un motiv sau altul nu reusesc sa tin legatura asa cum mi-as dori. Si cand spun "asa cum mi-as dori" NU ma refer la trei vorbe schimbate pe messenger sau un mail din an in pasti in care ne povestim ce s-a mai intamplat in utlima vreme. De multe ori parca si un telefon este insuficient, iti deschide doar pofta sa te pui la o poveste adevarata.

Si din pacate, distanta este cauza principala pentru aceste ruperi. Lipsa timpului este o scuza ieftina a celor care n-au chef de tine. Intotdeauna am avut timp sa ma vad cu cineva drag. De cand a venit vremea buna am inceput sa ies seara dupa 12 sa ma mai vad cu unii altii. Ziua e nebunie de cele mai multe ori, dar parca nimic nu-mi pica mai bine seara decat sa ma relaxez o ora la o terasa sau aiurea prin oras. Si cine "are timp" de tine vine.

S-ar putea sa fie cam "deep" randurile de mai sus, dar poate cineva-ntelege cam ce vroiam sa zic. Se leaga sau nu de fotografiile de mai jos?









Well, I'll be the judge of that!



2 comments:

Anonymous said...

Frumoase, frumoasa si fata si starea si fotografiile. Imi permit totusi o mica observatie, fata fetei din prima imagine e mai spre "glamour" fata de urmatoarele, recunosc imi plac ultimele 3 mai mult ptr ca sint mai naturale, probabil datorita unei prelucrari mai putin evidente.
Frumoase totusi, felicitari!

Silviu said...

Podul ăla îl ştiu şi eu. Nu credeam că se poate scoate ceva din el (ca decor). Bravo ţie că ai reuşit :)
Într-adevăr, prima parcă nu e din acelaşi film...