Tuesday, August 22, 2006

Loose Ends

Nu stiu de ce dar nu mai am nervi de sejururi de shpe zile pe ceva plaja sau statiune cu stat cu burta la soare, cumparat scoici, iesit seara la o plimbare, nani si ziua urmatoare de la capat. Am tot facut asta si mi se pare timp irosit. Sunt atatea locuri de vazut, de ce sa lancezesti intr-un sezlong? Praga, Barcelona sunt pe lista noastra, Florenta, Roma si Verona de asemenea.

Dar am inceput mai usurel cu Budapesta. La patru ore cu trenul, orasul e superb, oamenii de asemenea. Dar respectul lor pentru trecut si istorie este ce m-a impresionat cel mai mult. Stiu sa pastreze si sa-si prezinte ce au, sa-si tranforme orasul intr-o superba atractie turistica. Fiecare loc are o istorie, fiecare statuie are o poveste. O piatra mai innegrita are patru reflectoare pe ea, o placuta cu o poveste si toate autocarele opresc pentru ca turistii sa o adimire, sa o pozeze si sa-i asculte povestea: "Calul lui Arpad a mancat neste ovaz mai stricat si de acolo s-a innegrit piatra"

Daca nu ati fost, mergeti, pana atunci, dupa cum am promis, cateva poze:











Mai multe aici. Enjoy!

2 comments:

Anonymous said...

Frumos oras si frumoase poze!

Daca ti-a placut Budapesta, atunci vei ramane cu adevarat impresionat de Praga. Oportunitati de fotografiat cat cuprinde :)

Carla said...

hehehe nice to see a place that I also know and also visited...;P super oras... btw da de povestea Leilor ai auzit ceva...:P (Podul "Lanc Hid") ? good work