Monday, August 21, 2006

We're okay !!!

Pentru a spulbera ORICE zvonuri sau incertitudini, NU, nu am patit nimic, am plecat din Budapesta ieri dimineata cand era cald si soare. Ne-am distrat soooper fain, am umblat o gramada, am vazut multe locuri si am facut multe poze.
Orasul e superb, din 'pacate' (credeam noi), nu am putut ramane sa vedem si festivitatile organizate cu ocazia zilei nationale a Ungariei (curse de avioane, artificii etc), dar pana la urma a fost mai bine, se pare ca asupra orasului s-a abatut aseara o furtuna groaznica in urma careia cateva persoane au murit, cateva sunt date disparute, sute au fost ranite, nave lovite sau scufundate pe Dunare, copaci rupti etc etc ...
Sper sa am timp sa revin cu poze candva saptamana asta.

1 comment:

Amelia said...

tarn araaaaaaund!!!
=))